به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اتمام مرحله دیگری از مذاکرات حضور هیاتهای مذاکراتی ایران و آمریکا، تیمهای کارشناسی در حال تبادل متن هستند.
این مذاکرات سه جانبه ساعت ۳ و ۱۲ دقیقه بامداد یکشنبه به وقت محلی پایان یافت.
دور آخر ساعت ۱ و ۵ دقیقه بامداد آغاز شده بود.
هیاتهای مذاکراتی ایران و آمریکا ساعت یک و ۵ دقیقه بامداد یکشنبه با حضور مقامات پاکستان به عنوان میانجی، بار دیگر دور جدیدی از گفتوگوهای سه جانبه را در اسلامآباد آغاز کردند.
خبرها حکایت از آن دارد که به رغم اختلافات جدی در مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و آمریکا، گفت وگوها به طور فشرده ادامه دارد.
در این راستا خبرنگار صداوسیما گفت: گفتوگوها با حضور اعضای اصلی تیم مذاکرهکننده برگزار شده و بعد از آن یک دور تبادل متون هم رخ داده و اکنون بنابر پیشنهاد طرف پاکستانی و پذیرش طرفین، ساعاتی بعد یعنی بعد از طلوع آفتاب دور دیگر مذاکرات برگزار میشود.
مطابق اخباری که از روند مذاکرات منتشر شده دو طرف در دور قبلی مذاکرات به دلیل زیادهخواهی طرف آمریکایی همچنان بر سر نگارش متن به تفاهم نرسیدهاند.
دلیل برگزاری دور جدید مذاکرات رفع این اختلافات است.









