طهماسبی: بازسازی مناطق سیل‌زده علی‌آباد کتول با سرعت دنبال می‌شود

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 19:19
گرگان-استاندار گلستان در بازدید از مناطق سیل‌زده علی‌آباد کتول گفت: تخلیه آب و گل‌ولای و بازسازی منازل با جدیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر طهماسبی عصر شنبه با همراهی فرماندار شهرستان علی آبادکتول، نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونان و مدیران کل ستادی و اجرایی استان، از مناطق سیل‌زده شهرستان بازدید میدانی به‌عمل آورد.

در این بازدید، استاندار گلستان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خسارات وارده به منازل و زیرساخت‌ها قرار گرفت و با حضور در میان مردم، به بررسی مشکلات و مطالبات سیل‌زدگان پرداخت.

طهماسبی در حاشیه این بازدید با تأکید بر ضرورت تسریع در روند خدمات‌رسانی، دستورات لازم را برای تخلیه سریع آب و گل‌ولای از منازل، آغاز فرآیند بازسازی و همچنین اجرای اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز خسارات مشابه در آینده صادر کرد.

استاندار گلستان از روستاهای رحمت‌آباد، الامن، زرین‌گل، چینو، خاک‌پیرزن و کوچک‌نظرخانی بازدید کرد و روند امدادرسانی و خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در این مناطق را مورد ارزیابی قرار داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.