تیم سیار انتقال خون در اسلام‌آباد غرب مستقر می‌شود

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 19:15
کرمانشاه - مریم میرزاده از استقرار تیم سیار خون‌گیری در اسلام‌آباد غرب در روز یکشنبه و با حضور شهروندان در پشت بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد.

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، از اجرای برنامه استقرار تیم سیار انتقال خون در شهرستان اسلام‌آباد غرب خبر داد و گفت: این اقدام با هدف تسهیل فرآیند اهدای خون و افزایش مشارکت مردمی انجام می‌شود.

وی افزود: این تیم روز یکشنبه در پشت بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب مستقر خواهد شد و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر خدمات خون‌گیری را به داوطلبان ارائه می‌دهد.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به الزامات حضور اهداکنندگان اظهار کرد: همراه داشتن کارت ملی برای تمامی افرادی که قصد اهدای خون دارند الزامی است و بدون آن امکان پذیرش وجود نخواهد داشت.

وی با تأکید بر اهمیت تأمین ذخایر خون در مراکز درمانی ادامه داد: اهدای خون نقش مهمی در نجات جان بیماران و تأمین نیازهای اورژانسی مراکز درمانی دارد و مشارکت مستمر مردم در این حوزه ضروری است.

میرزاده در پایان از شهروندان خواست با حضور در این برنامه و مشارکت در اهدای خون، یاری‌گر بیماران نیازمند باشند و افزود: حضور مردم می‌تواند در ارتقای ذخایر خونی استان نقش مؤثری ایفا کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.