حرکت قطارها از مشهد به اکثر مقاصد ریلی برقرار است

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 18:02
مشهد- مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی از برقراری حرکت قطارها از مشهد به اکثر مقاصد ریلی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الله شریعتمداری از برقراری حرکت قطارها از مشهد به اکثر مقاصد ریلی کشور خبر داد و اظهار کرد: حرکت قطارها به چندین مقصد از جمله اصفهان، قم، کرمانشاه، یزد و شیراز برقرار است و ورودی‌های ریلی به مشهد نیز انجام می‌شود.

مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی بیان کرد: براساس آخرین آمار، حرکت قطارها از مشهد به اصفهان، قم، کرمانشاه، ملایر، یزد، سمنان، بندرعباس، شیراز، کرمان، ساری، سرخس، ورامین و بالعکس انجام می‌شود.

وی افزود: اکثر مقاصد ما فعال است و مشکلی نداریم و سایر مقاصد نیز فعال خواهد شد. ورودی‌ها به مشهد نیز برقرار است.

شریعتمداری ادامه داد: حرکت قطارها از مشهد به مقصد تهران تا راه‌آهن ورامین انجام می‌شود و از آنجا بلافاصله مسافران به صورت رایگان به تهران منتقل می‌شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.