فرماندار کنگان: آمادگی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی ضروری است

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 16:15
بوشهر- فرماندار کنگان بر بر آمادگی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر،غلامحسین زیبا بعد از ظهر شنبه در نشست هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کنگان، با حضور اعضای هیأت اجرایی و هیأت نظارت این شهرستان، با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی، بر اهمیت آموزش تخصصی و ضرورت آمادگی کامل تمامی عوامل اجرایی تأکید کرد.

فرماندار کنگان اظهار کرد: تمامی تلاش‌ها باید در راستای برگزاری انتخاباتی شفاف، سالم و با مشارکت حداکثری مردم در موعد مقرر صورت پذیرد.

وی با اشاره به تجمعات مردمی اخیر در محکومیت اقدامات اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران، از حضور پرشور و همبستگی مردم در این گردهمایی‌ها قدردانی کرد و گفت: این حضور گسترده، نشانه‌ای از هوشیاری و انسجام ملی است و بر لزوم تداوم این همراهی تأکید می شود.

این نشست با هدف هماهنگی نهایی نهادهای مسئول جهت برگزاری هرچه مطلوب‌تر انتخابات پیش‌رو، به کار خود پایان داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.