بحران پاسپورت در تراکتور؛ دو ستاره کلیدی جا ماندند

خبرورزشی شنبه 22 فروردین 1405 - 16:12
تراکتور در مسیر سفر به جده دچار بحران پاسپورت شد و دو ستاره مهم تیم در تبریز جا ماندند.

ظهر امروز تیم تراکتور در حالی ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد تا از طریق فرودگاه وان به استانبول و سپس جده برود که مهدی شیری و مهدی حسینی، دو بازیکن اثرگذار و کلیدی این تیم، به دلیل انقضای پاسپورت نتوانستند ایران را ترک کنند و در تبریز ماندند.

این دو بازیکن از مدتها پیش برای تعویض پاسپورت خود اقدام کرده بودند اما آغاز جنگ تحمیلی و مشکلات پیش آمده سبب شد تا پاسپورت به دست آنها نرسد. با این حال باشگاه تراکتور در تلاش است تا در ۲۴ ساعت پیش رو این مشکل را حل کند و این دو بازیکن هم به جمع قرمزها اضافه شوند.

مهدی شیری و مهدی حسینی دو بازیکن تعیین کننده در خط میانی تیم تراکتور هستند که باتوجه به حضور در تمرینات دو روز اخیر، از شرایط مثبت برخوردار هستند و طبیعتا محمد ربیعی هم روی آنها حساب باز کرده و امیدوار است که فردا آنها را در جمع مسافران جده داشته باشد.
البته تعدادی از اعضای تیم تراکتور هم به دلایلی مشابه نتوانستند ایران را ترک کنند و انتظار می‌رود صبح فردا آنها با هم به صورت زمینی از ایران بروند.

بیشتر بخوانید: پبام انگیزشی بیرانوند قبل از بازی حساس لیگ نخبگان +عکس

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.