تقدیر امام جمعه کرمانشاه از آتش‌نشانان

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 15:49
کرمانشاه - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از تلاش‌های شبانه‌روزی آتش‌نشانان در خدمت‌رسانی به شهروندان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عصر شنبه در بازدید از سازمان آتش‌نشانی، با حضور در جمع نیروهای این مجموعه از خدمات و تلاش‌های آنان تقدیر کرد.

آیت‌الله غفوری در این دیدار با اشاره به عملکرد آتش‌نشانان در شرایط بحرانی اظهار کرد: خدمات شبانه‌روزی این نیروها به‌ویژه در زمان جنگ و امدادرسانی به شهروندان آسیب‌دیده، شایسته قدردانی است.

وی افزود: آتش‌نشانان با حضور مستمر و بدون وقفه در صحنه‌های مختلف، نقش مهمی در کاهش خسارات و کمک به مردم ایفا کردند.

در ادامه این بازدید، جمعی از پرسنل سازمان آتش‌نشانی نیز به بیان دیدگاه‌ها و مسائل خود پرداختند و گفت‌وگویی صمیمی با نماینده ولی‌فقیه در استان انجام شد.

این بازدید با حضور شهردار کرمانشاه، معاون خدمات شهری شهرداری و رئیس سازمان آتش‌نشانی برگزار شد و بر تداوم حمایت از این مجموعه تأکید شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.