نهال‌های امید در سراب قنبر کرمانشاه کاشته شد

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 15:32
کرمانشاه - رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرمانشاه از اجرای پویش کاشت نهال امید در پارک جنگلی سراب قنبر خبر داد.

فرامرز رحمتی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری برنامه کاشت نهال در پارک جنگلی سراب قنبر خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در قالب پویش «کاشت نهال امید» و با حضور مسئولان، کارکنان شهرداری و خانواده‌های شهدا انجام شد.

وی افزود: در این مراسم، نهال‌ها به نیابت از رهبر شهید و شهدای جنگ تحمیلی سوم در این پارک غرس شد تا یاد و نام این عزیزان در فضای شهری ماندگار شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه ادامه داد: این برنامه در راستای لبیک به تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه توسعه فضای سبز و حفظ محیط زیست اجرا شده است.

رحمتی‌زاده تصریح کرد: مشارکت مردم و خانواده‌های شهدا در این مراسم، جلوه‌ای از همدلی و توجه به ارزش‌های ملی و محیط زیستی را به نمایش گذاشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری اداره‌کل منابع طبیعی استان برگزار شده و اجرای چنین طرح‌هایی در سطح شهر ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.