۳ ستاره خارجی تراکتور به تیم ملحق شدند

خبرورزشی شنبه 22 فروردین 1405 - 15:19
۳ بازیکن خارجی تراکتور امروز برای حضور در بازی مقابل شباب الاهلی به تیم پیوستند.

تراکتور در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۸:۱۵ روز سه‌شنبه، ۲۵ فروردین در عربستان به مصاف شباب الاهلی امارات خواهد رفت.

تراکتور امروز (شنبه) به صورت زمینی کشور را ترک کرد. رگی لوشکیا، مارکو یوهانسون و الکساندر سدلار سه بازیکن خارجی پرشورها در ترکیه حضور دارند تا به کاروان این تیم ملحق شوند و تراکتور را در دیدار با شباب الاهلی در عربستان همراهی کنند.

اودیل خامروبکوف، تیبور هلیلوویچ، ایگور پوستونسکی، تومیسلاو اشترکالی و دوماگوی دروژدک دیگر بازیکنان خارجی تراکتور هستند که وضعیت حضورشان هنوز مشخص نیست.

امیرحسین حسین‌ زاده و شجاع خلیل زاده هم در ایران حضور نداشتند و به کاروان تراکتور اضافه خواهند شد تا در این مسابقه تیم خود را همراهی کنند و به صلاح‌دید محمد ربیعی می‌توانند در ترکیب تیم قرار بگیرند.  

بیشتربخوانید: تراکتور وارد گود شد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.