پبام انگیزشی بیرانوند قبل از بازی حساس لیگ نخبگان +عکس

خبرورزشی شنبه 22 فروردین 1405 - 12:08
تراکتور پس از صعود از گروهی، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا به مصاف شباب الاهلی می‌رود.

تیم فوتبال تراکتور پس از صعود موفقیت‌آمیز از مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف شباب الاهلی امارات خواهد رفت.

این دیدار در عربستان برگزار می‌شود و کاروان تراکتور به صورت زمینی به این کشور سفر کرد. این در حالی است که از نهم اسفند و به دلیل شرایط جنگی، مسابقات فوتبال باشگاهی به طور کامل متوقف شده بود.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تراکتور، در اینستاگرام نوشت:

بعد از وقفه نسبتا طولانی، با انگیزه‌ای مضاعف و روحیه‌ای تازه تمرین کردیم تا برای مسابقه آسیایی آماده شویم. رقابتی که اهمیت بسیار زیادی دارد.

نخستین رقابت رسمی فوتبال ایران بعد از جنگ 40 روزه توجه زیادی را به خود جلب کرده و قطعا بازگشت فوتبال ایران می‌تواند نقش مهمی در تقویت روحیه عمومی و ایجاد همبستگی میان مردم ایفا کند.

«امیدواریم با عملکرد درخشان تراکتور در لیگ نخبگان آسیا، نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشیم و شادی را به هواداران خود و مردم عزیز کشور سرافرازمان هدیه کنیم.

بیشتر بخوانید: تراکتور سرشاخ با چالشی جدید

استوری بیرانوند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.