عراقچی: ایران با بی‌اعتمادی کامل به مذاکرات وارد می‌شود

مشرق نیوز شنبه 22 فروردین 1405 - 11:50
وزیر امور خارجه دیروز درگفت‌وگوی تلفنی با همتای آلمانی گفت:ایران به‌خاطر بدعهدی‌ها و خیانت‌های مکرر آمریکا به دیپلماسی،با بی‌اعتمادی کامل به مذاکرات وارد می‌شود و برای حقوق ملت ایران مبارزه خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و یوهان واده‌فول وزیر امور خارجه آلمان، دیروز جمعه ۲۱ فروردین‌ماه تلفنی گفت‌وگو کردند.

وزیر امور خارجه ایران با تشریح آخرین تحولات مربوط به تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران و اعلام آتش‌بس و اقدام رژیم صهیونیستی در ادامه حملات وحشیانه علیه مردم لبنان، بر ضرورت اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف این حملات تاکید کرد.

عراقچی افزود: ایران به‌خاطر بدعهدی‌ها و خیانت‌های مکرر آمریکا به دیپلماسی، با بی‌اعتمادی کامل به مذاکرات وارد می‌شود و با اقتدار کامل برای تامین منافع و حقوق ملت ایران مبارزه خواهد کرد.

وزیر خارجه آلمان ضمن استقبال از برقراری آتش‌بس، بر لزوم توقف حملات اسرائیل علیه لبنان تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد مذاکرات آتی به نتایج مناسب در راستای ثبات و امنیت منطقه و جهان منجر شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.