پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در ملکشاهی

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 11:17
ایلام - فرماندار شهرستان ملکشاهی از پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در ملکشاهی خبر داد.

عباس شیخی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: درادامه طرح تشدید نظارت بر بازارشهرستان ها، میوه فروش های متخلف پلمب شدند.

به گفته شیخی، صنوف مربوطه برخی از اقلام میوه را بالاتر از نرخ مصوب عرضه کرده بودند که پس از احراز تخلف با دستور رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی توسط اجرای احکام و پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلمب شدند.

وی ادامه داد: هرگونه گران‌فروشی و کم فروشی از ناحیه اصناف قانون گریز در بازار قابل رصد خواهد بود و اقدام قاطع و جدی تعزیرات حکومتی را به دنبال خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.