دستگیری ۵ عنصر وابسته به آمریکا و اسرائیل در دورود

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 10:59
دورود- دادستان عمومی و انقلاب دورود از دستگیری پنج نفر که با سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در ارتباط بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم الماسی، اظهار داشت: با تلاش ضابطین قضایی در دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، پنج نفر که در قالب هسته‌های مرتبط با شبکه‌های معاند و با هدایت سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، اقدام به جمع‌آوری و ارسال اطلاعات طبقه‌بندی شده می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

الماسی افزود: این افراد با دریافت آموزش‌های لازم و با استفاده از ابزارهای ارتباطی، اخبار و اطلاعات مربوط به مناطق حساس نظامی و اماکن مهم را جمع‌آوری و برای شبکه‌های ماهواره‌ای خارجی و گروه‌های تروریستی ارسال می‌ کردند.

وی تاکید کرد: با صدور قرار تامین قضایی مناسب، کلیه این افراد در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی در خصوص ابعاد مختلف این پرونده و شناسایی سایر عوامل احتمالی ادامه دارد.
دادستان دورود خاطرنشان کرد: برخورد قاطع با مخلان امنیت و کسانی که به هر نحو با دشمنان نظام همکاری می‌کنند، در دستور کار دستگاه قضایی شهرستان قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.