آتش‌بس در لبنان دوباره نقض شد/ مذاکرات اسلام‌آباد لغو می‌شود؟

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 01:33
خبرنگار الجزیره اعلام کرد که توپخانه رژیم اسرائیل شهر حارث در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به اعلام رئیس جمهور و رئیس مجلس مبنی بر لزوم آتش بس در تمامی جبهه‌ها از جمله لبنان، احتمال می‌رود که ایران در واکنش به نقض آتش‌بس و ادامه کشتار مردم لبنان مذاکرات اسلام‌آباد را معلق کند.

پیش از این قالیباف، رئیس مجلس در شبکه اجتماعی خود نوشته بود: ۲ مورد از اقداماتی که مورد توافق طرفین قرار گرفته بود، هنوز اجرایی نشده است: برقراری آتش‌بس در لبنان و آزادسازی دارایی‌های بلوکه‌شده ایران پیش از آغاز مذاکرات.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.