هیئت ایرانی به ریاست قالیباف وارد اسلام‌آباد پاکستان شد

صدا و سیما شنبه 22 فروردین 1405 - 00:12
هیئت مذاکره کننده ایرانی به سرپرستی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، برای مذاکره با طرف آمریکایی وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.

هیات ایرانی به ریاست قالیباف وارد اسلام‌آباد پاکستان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، هیئت مذاکره کننده ایرانی به سرپرستی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، برای مذاکره با طرف آمریکایی وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.

این هیئت متشکل از کمیته‌های امنیتی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و حقوقی است. در صورتی که طرف مقابل پیش‌شرط‌های ایران برای آغاز مذاکرات را بپذیرد، این گفت‌و‌گو‌ها شروع خواهد شد.

آقای سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه، آقای علی اکبر احمدیان دبیر شورای دفاع، آقای عبدالناصر همتی رییس بانک مرکزی و نیز بعضی نمایندگان مجلس، آقای قالیباف را در این سفر همراهی می‌کنند.

جی دی ونس معاون رئیس دولت تروریستی آمریکا نیز به همراه استیو ویتکاف و جرالد کوشنر در اسلام آباد پاکستان حضور یافته‌اند.

پس از قدرت‌نمایی افتخارآفرین نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و حضور شگفت‌انگیز مردم ایران در دفاع از کشور، آمریکا و رژیم صهیونیستی بعد از ۴۰ روز جنگ افروزی و جنایت و با عدم تحقق حتی یکی از اهداف اعلامی‌شان، مجبور به پیشنهاد توقف آتش شدند. آمریکا نیز درخواست مذاکره داد.

ایران توقف آتش ۲ هفته‌ای را پذیرفته، اما تاکید کرده است که اگر توافق مورد رضایت ایران و محور مقاومت به دست نیاید و درگیری آغاز شود، بار دیگر منافع آمریکا در منطقه و همچنین رژیم صهیونیستی را به آتش خواهد کشید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.