ارائه مشوق‌های تراکمی به ساختمان‌های آسیب‌دیده در تهران

صدا و سیما جمعه 21 فروردین 1405 - 22:11
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از برنامه‌ریزی برای ارائه مشوق‌های تراکمی به ساختمان‌های آسیب‌دیده خبر داد.

نصراله آبادیان، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صدا و سیما، از برنامه‌ریزی برای ارائه مشوق‌های تراکمی به ساختمان‌های آسیب‌دیده خبر داد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران افزود: مشوق‌هایی که قرار است در نظر بگیریم بر اساس مصوبه کمیسیون ماده ۵ طراحی شده است. ما این مصوبه را با همکاری نمایندگان دستگاه‌ها و عزیزانمان در کمیسیون ماده ۵ تعبیر کردیم.

وی افزود: در قالب مصاحبه‌های ۷۱۲ و ۷۱۶، برای ساختمان‌هایی که دچار آسیب می‌شوند، با ارائه مشوق‌های تراکمی می‌توانیم بخشی از خسارات وارده را جبران کنیم.

آبادانیان گفت: شیوه‌نامه مربوط به این مشوق‌ها تدوین و در اختیار مناطق ۲۲ گانه شهر تهران قرار گرفته است تا بر اساس آن، این مشوق‌ها به مردم ارائه شود.

وی تصریح کرد: این اقدام به منظور کمک به شهروندان در جبران خسارات ناشی از آسیب‌های ساختمانی انجام می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.