فعالیت ادارات کردستان از شنبه ۲۲ فروردین، به روال عادی باز می‌گردد

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 20:09
سنندج- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان اعلام کرد: فعالیت ادارات کردستان از شنبه ۲۲ فروردین، به روال عادی باز می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ملک اعلام کرد: فعالیت تمامی ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها در استان کردستان، از روز شنبه ۲۲ فروردین ماه به روال عادی باز می‌گردد و ادارات با حضور تمامی کارکنان، از ساعت ۸ تا ۱۴ ارائه خدمت می‌کنند.

‌وی افزود: بانوان شاغل در دستگاه‌های ادارای استان که فرزند خردسال و محصل در مقطع ابتدایی دارند، تا پایان فروردین ماه، دورکار خواهند بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان بیان کرد: بخش آموزشی آموزش و پرورش تا پایان فروردین و بخش آموزشی دانشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی، مجازی است اما بخش‌های اداری این دو نهاد مشمول شرایط عادی روال کاری استان هستند.‌

ملک یادآوری کرد: واحدهای عملیاتی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی، شهرداری‌ها و مجموعه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه، مستثنی هستند.

بر اساس این اطلاعیه، دستگاه‌های اداری استان در روزهای پنجشنبه همچنان به‌صورت دورکاری* به ارائه خدمات می‌پردازند.

نحوه فعالیت ادارات استان تا اطلاع ثانوی بر همین روال است و تغییرات احتمالی، متناسب با شرایط کشور، متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.