سه ستاره استقلال، همچنان مورد غضب سهراب

خبرآنلاین جمعه 21 فروردین 1405 - 19:09
سه ستاره مغضوب سهراب بختیاری‌زاده همچنان در تمرینات استقلال غایب هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در نخستین روزهای حضور سهراب بختیاری‌زاده در راس کادرفنی استقلال، او تصمیم گرفت که چند بازیکن تیمش را به دلیل بی‌انضباطی کنار بگذارد و حق حضور در تمرینات و مسابقات را از آنها بگیرد.

به نقل از ورزش سه، علاوه بر موسی جنپو و داکنز نازون دو بازیکن خارجی استقلال، آرمین سهرابیان، عارف غلامی و سیدابوالفضل جلالی سه بازیکنی بودند که با نظر بختیاری‌زاده از حضور در تمرینات منع شدند و در آخرین مسابقه قبل از تعطیلی لیگ مقابل فجرسپاسی نیز غایب بودند.

بعد از مدتی طولانی ، اعضای استقلال امروز در محل تمرین خود حضور یافتند و دور جدید تمرینات تیم برای ادامه لیگ برتر را از سر گرفتند. نکته قابل توجه در تمرین امروز غیبت سه ستاره مورد غضب بختیاری زاده بود.

آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی و عارف غلامی همچنان مورد بخشش سرمربی استقلال قرار نگرفته‌اندو در شرایطی که بازگشت خارجی ها به ایران هم مشخص نیست، سهراب هنوز روی اصول خود در خصوص سه بازیکن مطرح تیمش ایستاده و مجوز حضور در تمرین را به آنها نداده است.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.