اولیانوف در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «موضع کنونی آمریکا درباره غنیسازی اورانیوم در ایران بسیار ایدئولوژیک، غیرمنطقی و غیرسازنده است.
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمانهای بینالمللی واقع در وین مواضع دولت آمریکا در قبال غنیسازی اورانیوم را غیرمنطقی و غیرسازنده خواند.
به گزارش ایسنا، اولیانوف در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «موضع کنونی آمریکا درباره غنیسازی اورانیوم در ایران بسیار ایدئولوژیک، غیرمنطقی و غیرسازنده است.»
وی در ادامه گفت: «این رویکرد برخلاف اصول عدم اشاعه هستهای مبتنی بر معاهده انپیتی و همچنین مغایر با منافع عادیسازی وضعیت در خاورمیانه است.»
گفتنی است، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ادعاهای واهی همواره بر غنیسازی صفر در ایران تاکید کرده است؛ موضعی که به طور قاطع از سوی ایران و بسیاری از کشورهای دنیا رد شده است. کشورها بر اساس ان پی تی حق دارند از تمامی مزایا و چرخه سوخت هستهای در مسیر صلح آمیز استفاده کنند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.