ارائه خدمات توزیع برق پایتخت به حالت عادی ادامه دارد

صدا و سیما جمعه 21 فروردین 1405 - 18:22
شرکت توانیر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از روز شنبه مطابق روال معمول ادامه خواهد داشت.

ارائه خدمات توزیع برق پایتخت به حالت عادی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شرکت توانیر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شرکت توانیر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از روز شنبه مطابق روال معمول ادامه خواهد داشت.

در این اطلاعیه‌ آمده است؛
«به اطلاع شهروندان گرامی و پایتخت‌نشینان عزیز می‌رساند: تمامی فعالیت‌های ستادی، مناطق و مراکز وابسته به شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از تاریخ شنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۵، مطابق با روال معمول و همیشگی تداوم خواهد داشت.

در راستای تکریم خانواده و حمایت از سرمایه‌های انسانی، تنها گروه‌های خاصی از کارکنان (شامل افراد دارای معلولیت، بانوان باردار یا دارای فرزند زیر ۶ سال و همکاران دارای بیماری‌های خاص) با هماهنگی مدیریت، از تسهیلات دورکاری استفاده خواهند کرد.

این موضوع هیچ‌گونه خللی در روند خدمت‌رسانی ایجاد نکرده و تمامی همکاران در صورت نیاز، آمادگی کامل برای حضور در محل کار و پاسخگویی به مراجعان را دارند.»

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.