بازگشت فعالیت ادارات گیلان به روال عادی؛ مدارس غیرحضوری است

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 15:23
رشت- فعالیت ادارات و نهادهای استان گیلان از فردا شنبه ۲۲ فروردین ماه جاری طبق روال عادی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، با عنایت به ارائه خدمات مطلوب به هم استانی های عزیز، فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، ادارات، نهادها و بانک‌های استان گیلان از فردا شنبه ۲۲ فروردین ماه سال جاری به صورت روال عادی خواهد بود.

ساعت کاری نیز بر اساس روال عادی (۸ الی ۱۴) محسوب می شود.

همچنین طبق اعلام استانداری گیلان فعالیت های مدارس و سایر مراکز آموزشی و دانشگاه ها بر اساس اعلام وزارت خانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری برنامه ریزی شده است و به صورت غیرحضوری به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

طبق این اطلاعیه در راستای تکریم خانواده و فرزندان عزیز، بانوان باردار و مادران دارای فرزند دانش آموز تا ۱۲ سال( بدلیل مجازی بودن مدارس) نیز به صورت دورکاری خواهند بود.

به مدیران توصیه و تاکید شده مساعدت لازم با این گروه از کارکنان را بعمل آوردند.

یادآور می شود روزهای پنج شنبه فعالیت کلیه دستگاه ها و نهادها به صورت دورکاری لحاظ خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.