زیدآبادی: خدا به داد برسد!

عصر ایران جمعه 21 فروردین 1405 - 15:21
اگر نیروهای حاکم بر ایران و مخالفان آن‌ها از طیف‌های مختلف، از رادیکالیسم کور دست برندارند و خاک کشور را صحنۀ منازعه و بی‌ثباتیِ بین خود کنند، ایران قربانیِ فاشیسم نوظهور در اسرائیل خواهد شد.

احمد زیدآبادی، فعال رسانه، در کانال تلگرامی خود نوشت: در دوم نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی، پس از پیروزی باند تبهکار نتانیاهو در انتخابات پارلمانی اسرائیل در همین کانال هشدار زیر را دادم: 

اسرائیلی‌ها کار دست خود دادند و با گرایش آشکار به افراط‌گرایی ملی و مذهبی، از دل انتخابات دیروز خود، غول فاشیسم را برای ادارۀ کشور خود از بطری بیرون آوردند. 

این غول ویرانگر، برای آنکه تحت فشار جهانی قرار نگیرد، تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با بحران‌سازی‌های وسیع در منطقه، نگاه‌ها و فشارهای بین‌المللی را به سمت و سوی دیگری سوق دهد. 

برای این منظور، هدف نخست آنان ایران است. اگر نیروهای حاکم بر ایران و مخالفان آن‌ها از طیف‌های مختلف، از رادیکالیسم کور دست برندارند و خاک کشور را صحنۀ منازعه و بی‌ثباتیِ بین خود کنند، ایران قربانیِ فاشیسم نوظهور در اسرائیل خواهد شد. 

در این باره بسیار خواهم نوشت. خدا به داد برسد!

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.