فعالیت کارکنان ادارات استان زنجان بصورت ۱۰۰ درصد حضوری

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 14:18
زنجان- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان فعالیت همه ادارات دولتی، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و دستگاه‌های اجرایی را از روز شنبه ۲۲ فرودین ماه ۱۴۰۵ بصورت ۱۰۰ درصد حضوری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاوه حقیقی فعالیت همه ادارات دولتی، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و دستگاه‌های اجرایی را از روز شنبه ۲۲ فرودین ماه ۱۴۰۵ بصورت ۱۰۰ درصد حضوری و ساعت کاری دستگاهها را ۸ تا ۱۴ اعلام نمود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان اظهار کرد: پیرو اطلاعیه قبلی و به استناد مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان؛ فعالیت کلیه ادارت دولتی، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و دستگاه‌های اجرایی، بیمه ها و بانکها(به استثنای شعبات کشیک) در روزهای پنجشنبه تا اطلاع ثانوی بصورت دورکاری می باشد.

حقیقی افزود: فعالیت تحصیلی مدارس، دانشگاهها و موسسات آموزش عالی تابع تصمیمات وزارت خانه های آموزش و پرورش، آموزش عالی و بهداشت درمان و آموزش پزشکی خواهد بود. 

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.