دوری ۳ هفته‌ای ملی‌پوش تنیس روی میز از میادین

صدا و سیما جمعه 21 فروردین 1405 - 14:07
مصدومیت ملی‌پوش تنیس روی میز ایران از ناحیه دست راست، باعث دوری چند هفته‌ای او از میادین شد.

دوری ۳ هفته‌ای ملی‌پوش تنیس روی میز از میادین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، امیرحسین هدایی ملی‌پوش تنیس روی میز ایران که در فرانسه به سر می‌برد، از چندی قبل با مشکلاتی از ناحیه دست راست خود مواجه شد.

درد‌های مستمر در دست راست، باعث شد هدایی MRI بدهد و میزان مصدومیتش مشخص شود. طبق اعلام مرکز تصویربرداری در یک بیمارستان در شهر لیل و همچنین تست‌های تخصصی فیزیوتراپی، هدایی دچار التهاب شدید تاندون آرنج دست راست همراه با تجمع مایع مفصلی و همچنین پارگی‌های بسیار خفیف در تاندون آرنج راست شده است.

طبق اعلام پزشک، ملی‌پوش کشورمان باید به مدت سه هفته استراحت مطلق داشته باشد و از هرگونه فعالیت ورزشی یا شرکت در تمرینات جلوگیری کند. پس از این دوره هدایی باید به مدت دو هفته در برنامه بازتوانی و جلسات فیزیوتراپی شرکت کند.

هدایی که عضو باشگاه «لیل متروپول» در لیگ فرانسه است، در بازی‌های کشور‌های اسلامی که پاییز ۱۴۰۴ در عربستان برگزار شد، یک نقره در بخش تیمی و یک برنز در بخش دوبل بدست آورد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.