قدردانی رئیس جمهور پزشکیان از کادر درمان و اورژانس

افکار نیوز جمعه 21 فروردین 1405 - 13:51
رئیس‌جمهور پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از آغاز حمله تجاوزکاران به خاک ایران پرستاران، پزشکان، کادر درمان در بیمارستان‌ها و به طور ویژه اورژانس تمام وقت ‌پای کار مردم‌ بوده‌اند. از فداکاری همه شما تشکر می‌کنم. شما ستاره‌های درخشان ایران در این جنگ ظالمانه بوده‌اید. قدردان همه شما هستم.

 رئیس‌جمهور پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از آغاز حمله تجاوزکاران به خاک ایران پرستاران، پزشکان، کادر درمان در بیمارستان‌ها و به طور ویژه اورژانس تمام وقت ‌پای کار مردم‌ بوده‌اند. از فداکاری همه شما تشکر می‌کنم. شما ستاره‌های درخشان ایران در این جنگ ظالمانه بوده‌اید. قدردان همه شما هستم.

photo_۲۰۲۶-۰۴-۱۰_۱۳-۳۷-۴۳

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.