جاده چالوس یکطرفه شد

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 13:36
ساری -مسیر جنوب به شمال محور کندوان و آزادراه تهران - شمال برای تخلیه بار ترافیک مسدود و این محور یکطرفه شد.

علی صادقی سرپرست مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار مهر از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی کشور خبر داد و اعلام کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی، مسیر جنوب به شمال در جاده چالوس (محور کندوان) و همچنین آزادراه تهران–شمال مسدود و این محور به صورت یکطرفه مدیریت می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر تردد در مسیر شمال به جنوب این محور در جریان است و ترافیک در این مسیر به صورت نیمه‌سنگین تا سنگین گزارش می‌شود.

به گفته صادقی، سایر محورهای مواصلاتی از جمله هراز، کیاسر و سوادکوه نیز دارای وضعیت ترافیکی متفاوتی هستند که متعاقباً اعلام می‌شود. همچنین در حال حاضر شرایط جوی در محورهای استان پایدار بوده و مشکل خاصی گزارش نشده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.