همه شعب بانک‌های کشور از شنبه فعال می شوند

الف جمعه 21 فروردین 1405 - 09:52
شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد که از روز شنبه ۲۲ فروردین، ۱۰۰ درصد شعب بانک‌ها در سراسر کشور به فعالیت خود ادامه خواهند داد و واحدهای ستادی بانک‌ها در تهران نیز فعال خواهند بود.

به گزارش فارس، شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد که از روز شنبه ۲۲ فروردین، تمامی شعب بانک‌های کشور به صورت کامل و بدون هیچ گونه محدودیتی در خدمت مشتریان خواهند بود.

این اقدام به منظور تسهیل خدمات بانکی و پاسخگویی به نیازهای مالی مردم صورت گرفته است.

ساعت پذیرش مشتریان در طول هفته مطابق با روال عادی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

این تصمیم به منظور افزایش دسترسی مردم به خدمات بانکی و تسهیل امور مالی آنان اتخاذ شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.