کره جنوبی «فرستاده ویژه» به ایران می فرستد

عصر ایران جمعه 21 فروردین 1405 - 08:41
سئول گفته این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که گزارش‌های متناقضی از سوی ایالات متحده و ایران درباره وضعیت بازگشایی تنگه هرمز همچنان منتشر می‌شود.

وزارت امور خارجه کره جنوبی روز پنجشنبه اعلام کرد که این کشور یک فرستاده ویژه به ایران اعزام خواهد کرد تا وضعیت خاورمیانه را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش دانشجو، وزارت امور خارجه کره جنوبی روز پنجشنبه اعلام کرد که این کشور یک فرستاده ویژه به ایران اعزام خواهد کرد تا وضعیت خاورمیانه را مورد بررسی قرار دهد.

سئول گفته این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که گزارش‌های متناقضی از سوی ایالات متحده و ایران درباره وضعیت بازگشایی تنگه هرمز همچنان منتشر می‌شود.

تصمیم به اعزام این فرستاده در جریان تماس تلفنی میان «چو هیون»، وزیر امور خارجه کره جنوبی و «سید عباس عراقچی» گرفته شده است.

بر اساس اعلام وزارت خارجه کره، از زمان آغاز مناقشه در ۲۸ فوریه (۹ اسفند) و بسته شدن این مسیر حیاتی دریایی توسط ایران، مجموعاً ۲۶ فروند کشتی مرتبط با شرکت‌های کره‌ای در تنگه هرمز گرفتار شده‌اند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.