قدردانی وزیر نیرو از زحمات کارکنان صنعت آب و برق در ایام جنگ رمضان

صدا و سیما پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 20:19
وزیر نیرو در پیامی از زحمات کارکنان صنعت آب و برق در ایام جنگ رمضان قدردانی کرد.

قدردانی وزیر نیرو از زحمات کارکنان صنعت آب و برق در ایام جنگ رمضان

به گزارش خبرگزاری صد و سیما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، متن این پیام به شرح زیر است.

بسمه‌تعالی

در روزگاری که ملت بزرگ ایران در معرض جنگی تحمیلی، پیچیده و فشار‌های همه‌جانبه دشمنان این سرزمین، به‌ویژه رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی و حامیان آن از جمله ایالات متحده آمریکای جنایتکار، با صلابت و همبستگی ایستاده است، جلوه‌هایی کم‌نظیر از ایثار، همبستگی ملی، مسئولیت‌پذیری و ایستادگی آگاهانه مردم ایران در دفاع از آرامش و پایداری در جای‌جای کشور نمایان شده است. در چنین شرایطی که دشمن می‌کوشد با ایجاد فشار، اخلال در زندگی روزمره مردم و هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی، اراده ملت ایران را تضعیف کند، استمرار خدمت‌رسانی در حوزه‌های بنیادین آب و برق به نمادی از مقاومت ملی، تلاش شبانه‌روزی و تعهد بی‌وقفه خدمتگزاران این عرصه تبدیل شده است.

در میان این شرایط سخت جنگی، سربازان گمنام شما مردم عزیز در صنعت آب و برق، در تمام شبانه‌روز این روز‌های دشوار جنگ تحمیلی، بیش از هر زمان دیگری با مجاهدتی خالصانه، روحیه‌ای جهادی، مسئولانه و فداکارانه، تلاش خستگی‌ناپذیر و ازخودگذشتگی وصف‌ناشدنی، صحنه‌هایی درخشان از فداکاری و ایثار را رقم زدند تا در عرصه حیاتی آب و برق ـ که به‌طور مستقیم با زندگی و آرامش مردم پیوند دارد ـ جریان خدمت‌رسانی پایدار لحظه‌ای متوقف نشود و آسایش، اطمینان و امید در خانه‌های مردم عزیز ایران تداوم یابد و هیچگاه از تلاش برای حفظ پایداری خدمات و آرامش زندگی مردم دست نکشیدند و در کنار آنان، اقشار مختلف جامعه با درک عمیق از حساسیت شرایط کشور، نقشی ارزشمند در تقویت تاب آوری ملی ایفا کردند.

آنچه در این ایام سخت به دست تلاشگران صنعت آب و برق رقم خورد، تنها استمرار یک خدمت فنی نبود؛ بلکه نمادی روشن از روحیه جهادی، تعهد ملی و وفاداری به مردم در شرایط جنگی بود؛ تلاشی شبانه‌روزی که اجازه نداد دشمنان این سرزمین حتی در سخت‌ترین روز‌ها خللی در آرامش زندگی مردم ایجاد کنند.

در کنار این مجاهدت‌های ارزشمند، همراهی مسئولانه هنرمندان فرهیخته، اندیشمندان، نخبگان دانشگاهی، اصحاب رسانه، فعالان فرهنگی و اجتماعی و همچنین مشارکت آگاهانه مردم شریف ایران در مدیریت مصرف و حمایت از پایداری خدمات، جلوه‌ای باشکوه از همبستگی ملی و سرمایه اجتماعی کشور را به نمایش گذاشت.

اینجانب به عنوان خادم ملت ایران، با نهایت احترام و افتخار، دست و بازوی این پرسنل متعهد، وظیفه‌شناس و فداکار صنعت آب و برق را می‌بوسم و شکرگزار درگاه خداوند متعال هستم که توفیق خدمت در کنار چنین فرزندان غیور و مسئولیت‌پذیر این سرزمین را نصیب اینجانب ساخته است.

از همراهی، حمایت و همدلی همه عزیزانی که در این شرایط دشوار جنگ تحمیلی با احساس مسئولیت ملی در کنار صنعت آب و برق کشور ایستادند، صمیمانه قدردانی می‌کنم و از درگاه خداوند متعال عزت، سلامت و توفیق روزافزون همگان را در مسیر خدمت به پیشرفت، امنیت و سربلندی ایران اسلامی مسئلت دارم.

عباس علی‌آبادی
وزیر نیرو

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.