عکس| نمایندگان باشگاه استقلال در میناب

خبرآنلاین پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 17:07
نمایندگان باشگاه استقلال در میناب حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، صبح امروز وریا غفوری کاپیتان و مربی سابق استقلال با همراهی پژمان ماندگاری مدیر رسانه‌ای و مهدی نوروزخانی مدیر حراست و افسر امنیتی باشگاه استقلال به نمایندگی از این باشگاه، در مراسم چهلم دانش آموزان شهید میناب حضور پیدا کردند.

آن‌ها ضمن گفت‌وگو و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای میناب، برای این عزیزان از درگاه خداوند متعال درخواست صبر کردند و آمادگی باشگاه استقلال جهت هرگونه حمایت از این شهر و خانواده‌های شهدا را اعلام کردند.

عکس| نمایندگان باشگاه استقلال در میناب

253 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.