به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، مهدی مجیدی افزود: با تلاش های شبانه روزی نیروهای راهداری و کلیه دستگاههای مربوطه آزادراه خرمآباد-بروجرد بازگشایی شد.
وی ادامهداد: این محور زیربار ترافیک قرار گرفت و رفت و آمد از هر دو محور، در جریان است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، مهدی مجیدی افزود: با تلاش های شبانه روزی نیروهای راهداری و کلیه دستگاههای مربوطه آزادراه خرمآباد-بروجرد بازگشایی شد.
وی ادامهداد: این محور زیربار ترافیک قرار گرفت و رفت و آمد از هر دو محور، در جریان است.