وضعیت دورکاری ادارات تهران تغییر کرد + اطلاعات بیشتر

پارس نیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 16:33
استاندار تهران اعلام کرد: اولویت برخورداری کارکنان از دورکاری به‌ترتیب برای افراد دارای معلولیت، بانوان به‌ویژه بانوان باردار یا دارای فرزند معلول یا فرزند شش ساله و کمتر و همچنین کارکنان دارای بیماری‌های خاص خواهد بود.

دورکاری کارکنان ادارات استان تهران بعد از اعلام آتش بس تغییر کرد. بعد از شروع جنگ تحمیلی ادارات تهران با 20 درصد به فعالیت پرداختند. 

به گزارش پارس نیوز به نقل از دانشجو، معتمدیان، استاندار تهران با بیان دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان ادارات استان تهران اعلام کرد: اولویت برخورداری کارکنان از دورکاری به‌ترتیب برای افراد دارای معلولیت، بانوان به‌ویژه بانوان باردار یا دارای فرزند معلول یا فرزند شش ساله و کمتر و همچنین کارکنان دارای بیماری‌های خاص خواهد بود.

واحد‌های پشتیبان ستادی و فنی بانک‌ها با حداقل ۵۰ درصد نیرو‌ها فعال خواهند بود و تمامی شعب بانک‌ها در استان تهران، همچنین شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات، فعال بوده و به مردم خدمات ارائه خواهند کرد. مدیران شعب نیز می‌توانند با برنامه‌ریزی دقیق، با حداقل ۵۰ درصد نیرو‌های شاغل در شعب، روند خدمت‌رسانی را ادامه دهند.

واحد‌های عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نهاد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

فعالیت آموزشی مدارس در استان تهران بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش تا پایان فروردین‌ماه به‌صورت غیرحضوری و در بستر مجازی خواهد بود.

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.