۱۵۶ مدرسه با نام‌های شهدای دانش‌آموز میناب در هرمزگان ساخته خواهد شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 16:28
بندرعباس-نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: ۱۵۶ مدرسه با نام‌های شهدای دانش‌آموز میناب در هرمزگان ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمد عبادی زاده اظهار کرد: خون پاک نفس‌الزکیه‌ای که از رهبر شهید بر زمین ریخت، در کنار خون مطهر دانش‌آموزان، دو عامل اصلی در برانگیختگی و خیزش ملت ایران در این مقطع حساس بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به اهمیت ثبت و تحلیل رویدادهای مهم، برخی وقایع را اسنادی روشن برای اثبات حقانیت یک امت دانست و تصریح کرد: حمله به مدرسه شجره طیبه به‌عنوان یک سند مهم، نشان‌دهنده حقانیت جمهوری اسلامی ایران است و باید با نگاه دقیق و عمیق مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت نمادسازی و تقویت نشانه‌های فرهنگی مرتبط با این رویداد، خاطرنشان کرد: در راستای ماندگارسازی این حماسه، برنامه‌ریزی شده است به تعداد شهدای دانش‌آموز مدرسه میناب، یعنی ۱۵۶ مدرسه احداث شود و هر یک به نام یکی از این شهدا نام‌گذاری گردد.

آیت‌الله عبادی‌زاده این اقدام را گامی مؤثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال پیام این واقعه به نسل‌های آینده دانست و بر لزوم همراهی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی برای تحقق این هدف تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.