ایران دیشب در آستانه پاسخ به نقض آتش‌بس بود ولی پاکستان مداخله کرد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 16:14
معاون وزیر خارجه بیان کرد: هیئت ایرانی راهی مذاکرات صلح در اسلام‌آباد خواهد شد. آمریکا براساس تعهد خود باید حملات اسرائیل به لبنان را متوقف کند. 

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید خطیب زاده معاون وزیر خارجه بیان کرد: هیئت ایرانی راهی مذاکرات صلح در اسلام‌آباد خواهد شد. آمریکا براساس تعهد خود باید حملات اسرائیل به لبنان را متوقف کند.

خطیب زاده با بیان اینکه هرگونه صلح در منطقه باید شامل لبنان باشد و ساعات آینده بسیار حیاتی است، تصریح کرد: ایران دیشب در آستانه پاسخ به نقض آتش‌بس بود. پاکستان مداخله کرد و پیام هایی را مبنی بر کنترل اسرائیل از سوی آمریکا منتقل کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.