به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کاظم عسگری روز پنجشنبه اظهار کرد: پلیس راهنماییورانندگی استان از روز شنبه در دو مرکز، شهرک آزمایش و میوه و ترهبار شهریار نسبت به ارائه خدمات تعویض پلاک اقدام خواهد کرد وشهروندان جهت دریافت خدمات میبایست نوبت اینترنتی دریافت نموده و سپس به مراکز مربوطه مراجعه نمایند.
در خاتمه این مقام انتظامی تصریح کرد: وکالتنامه های موجود تا اواخر خرداد تمدید شده و شهروندان برای دریافت خدمات نقلوانتقال عجله نکنند.












