سرمربی تیم فوتبال لیورپول گفت: خیلی خوش شانس بودیم که فقط دو گل دریافت کردیم؛ باید تمرکز خود را برای بازی برگشت بگذاریم.

به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیمهای پاری سن ژرمن و لیورپول چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم پایانی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا روبروی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان به برتری 2 به صفر پاریسی ها انجامید.
آرنه اشلوت سرمربی تیم لیورپول در نشست خبری پس از پایان این دیدار گفت: تیم من خیلی خوش شانس بود که فقط دو گل دریافت کرد و بیشتر دروازهاش در این مسابقه باز نشد.
وی افزود: ما یک بازی برای جبران پیش رو داریم و خوش شانسی ما این است که دیدار برگشت در آنفیلد است و همه میدانند بازی کردن در این ورزشگاه میتواند شرایط را تغییر دهد.
سرمربی لیورپول خاطرنشان کرد: ما میخواستیم در بازی پاری سن ژرمن موقعیتهای بیشتری ایجاد کنیم و دروازه حریف را تهدید کنیم، اما این اتفاق شکل نگرفت.
اشلوت گفت:همه چیز تمام شد و باید تمرکز خود را برای بازی بعدی بگذاریم. در فوتبال اتفاقات زیادی رخ میدهد که نباید نا امید شد بلکه باید درس گرفت.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.