سرمربی تیم فوتبال پاری سنژرمن گفت: اگرچه بازی رفت را با برتری به پایان رساندیم، اما به طور حتم کار سختی در دیدار برگشت پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال پاریسنژرمن در دیدار رفت یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان موفق شد در ورزشگاه پارکدوپرنس با نتیجه دو بر صفر لیورپول را شکست دهد تا گامی بلند برای صعود به جمع چهار تیم پایانی این رقابتها بر دارد.
لوییس انریکه در نشست خبری پس از این مسابقه در حالی که خوشحال به نظر میرسید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما مستحق پیروزی بودیم و به آن چیزی که لیاقت و استحقاقش را داشتیم دست پیدا کردیم، این پیروزی حاصل کار تیمی عالی بود.
وی افزود: لیورپول تیم بسیار بزرگ و قدرتمندی است، این تیم مربی و بازیکنان خوبی دارد و از نظر تاکتیکی و فنی در سطح بالایی قرار دارد، بردن این تیم کار آسانی نیست.
سرمربی پاریسنژرمن خاطرنشان کرد: از نتیجه راضی هستم فقط حیف شد که در نیمه دوم نتوانستیم گلهای بیشتری بزنیم.
انریکه تصریح کرد: اگرچه بازی رفت را با برتری به پایان رساندیم، اما به طور حتم کار سختی در دیدار برگشت پیش رو خواهیم داشت، بازی کردن در آنفلید راحت نیست و به مشکل میخوریم.
وی تاکید کرد:من هم بهعنوان بازیکن و هم مربی بارها در آنفلید بودهام و به خوبی میدانم چقدر بازی کردن آنجا سخت است.
سرمربی پاری سنژرمن در پایان گفت: ما هنوز تیمی جوان هستیم، اما انگیزه بالایی داریم. میخواهیم به نوشتن تاریخ ادامه دهیم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.