آغاز بررسی قرارداد‌های متأثر از جابه‌جایی تالار‌های ارزی

صدا و سیما پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 11:13
دفتر بررسی‌های فنی بازرگانی قرارداد‌ها و پشتیبانی شرکت توانیر در راستای اجرای مصوبه هیأت وزیران و با هدف حمایت از تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان صنعت برق، فرآیند جمع‌آوری و بررسی اطلاعات قرارداد‌هایی را که از جابه‌جایی بین تالار‌های اول و دوم ارز متأثر شده‌اند، آغاز کرد.

آغاز بررسی قرارداد‌های متأثر از جابه‌جایی تالار‌های ارزی برای جبران خسارات  تأمین‌کنندگان برق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دفتر بررسی‌های فنی، بازرگانی، قرارداد‌ها و پشتیبانی این شرکت بر اساس تصویب‌نامه هیأت‌وزیران و با هدف جبران خسارات واردشده به تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان ناشی از جابه‌جایی بین تالار اول و دوم ارز، اقدام به جمع‌آوری و احصای اطلاعات قرارداد‌های متأثر از این تغییرات کرده است.

این اقدام با هدف ایجاد مبنایی دقیق و کارشناسی برای برآورد میزان خسارات، ارائه راهکار‌های جبرانی و جلوگیری از رکود یا تعطیلی قرارداد‌ها در صنعت برق انجام شده و در همین راستا فرآیند بررسی و تحلیل قرارداد‌های مرتبط در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، نتایج حاصل از این بررسی‌ها پس از جمع‌بندی، به‌منظور مشارکت در تدوین و ابلاغ بخشنامه‌ای جامع، به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه خواهد شد تا سازوکار‌های لازم برای جبران خسارات تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان فراهم شود و روند اجرای قرارداد‌های صنعت برق با پایداری بیشتری ادامه یابد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.