فیاضی: ایستادگی مردم عامل ناکامی دشمنان و پذیرش شروط ایران شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 09:13
بجنورد- نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر نقش تعیین‌کننده حضور مردم در صحنه، ایستادگی ملت ایران را عامل اصلی ناکامی دشمنان و وادار شدن آن‌ها به پذیرش شروط کشور شد.

آیت‌الله غلامرضا فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط اخیر کشور اظهار کرد: ملت ایران همواره در بزنگاه‌های تاریخی با حضور آگاهانه خود، مسیر انقلاب را تثبیت کرده‌اند و این ایستادگی، سرمایه‌ای بزرگ برای نظام به شمار می‌رود.

وی افزود: مردم ایران نشان داده‌اند که در برابر فشارها و تهدیدها عقب‌نشینی نمی‌کنند و با بصیرت از ارزش‌ها و آرمان‌های خود دفاع می‌کنند، تا جایی که این مقاومت باعث شده دشمنان در مواردی ناچار به پذیرش شروط ایران شوند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مردم در صحنه، عامل اصلی خنثی‌سازی توطئه‌هاست، تصریح کرد: هر جا مردم وارد میدان شده‌اند، دشمنان ناکام مانده‌اند و کشور با قدرت مسیر خود را ادامه داده است.

آیت‌الله فیاضی همچنین بر اهمیت حفظ وحدت و انسجام ملی تأکید کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و همراهی همه اقشار جامعه هستیم تا بتوانیم از چالش‌ها عبور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی مردم نه‌تنها نشانه اقتدار داخلی است، بلکه پیام روشنی به دشمنان می‌دهد که ملت ایران در مسیر خود ثابت‌قدم است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.