نتانیاهو زیر میز آمریکا زد

افکار نیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 08:56
نخست‌وزیر اسرائیل در ادامه‌ لفاظی‌های خصمانه‌اش در راستای برهم‌ زدن ثبات و امنیت منطقه‌ و تداوم جنگ‌، توافق آمریکا با ایران برای بررسی شروط ۱۰گانه جمهوری اسلامی به‌منظور پایان جنگ ‌را مورد حمله قرار داد.

بنیامین نتانیاهو در ادامه لفاظی‌ها و تهدیداتش‌ علیه ایران گفت: ‌ما در ایران اهداف باقی‌مانده‌ای داریم و آنها را محقق خواهیم کرد.

او با حمله به توافق آمریکا با ایران برای بررسی شروط ۱۰گانه جمهوری اسلامی به‌منظور پایان جنگ، تهدید کرد: این توافق پایان جنگ نیست و ما آماده‌ایم هر آنچه برای انهدام ایران لازم است، انجام دهیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه بدون توجه به شکست عملیات هوایی اخیر آمریکا برای سرقت اورانیوم کشورمان ادعا کرد: اورانیوم غنی‌شده از ایران خارج خواهد شد؛ یا با توافق یا با از سرگیری مجدد جنگ.

این سخنان در حالی مطرح شده که سخنگوی کاخ سفید هم ‌در اظهاراتی عجیب و بدون توجه به تعهد ترامپ برای پذیرش شروط ایران برای توقف آتش و انجام مذاکره، مدعی شد: خطوط قرمز ترامپ، یعنی پایان غنی‌سازی در ایران، تغییر نکرده‌اند!

 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.