ترامپ: ناتو زمانی که به آن نیاز داشتیم کنار ما نبود/ باز هم در کنار ما نخواهند بود

اقتصادنیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 06:17
اقتصادنیوز:رئیس‌جمهور آمریکا در فضای مجازی نوشت: ناتو زمانی که ما به آنها نیاز داشتیم کنار ما نبود و اگر دوباره به آنها نیاز داشته باشیم نیز کنار ما نخواهند بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا پس از دیدار با «مارک روته» دبیرکل ناتو در پیامی نوشت که به قابل اتکا بودن این ائتلاف تردید دارد. ترامپ در این پیام گفت: «ناتو زمانی که ما به آنها نیاز داشتیم کنار ما نبود و اگر دوباره به آنها نیاز داشته باشیم نیز کنار ما نخواهند بود.»

این اظهارات در حالی مطرح شده است که بیشتر کشورهای عضو ناتو از مشارکت در عملیات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران خودداری کرده‌اند.

ترامپ همچنین این اظهارات شدیداللحن را پس از آن مطرح کرد که دبیرکل ناتو پس از دیدار با ترامپ، در گفتگو با سی‌ان‌ان به تمجید از ترامپ پرداخته و لحنی چاپلوسانه اتخاذ کرده بود.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین در این پیام بار دیگر از جزیره گرینلند نام برد و به تمایل دیرینه خود برای الحاق این جزیره اشاره داشت.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.