عراقچی: آمریکا باید انتخاب کند؛ آتش‌بس یا تداوم جنگ از طریق اسرائیل

خبرآنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 23:38
وزیر امور خارجه در واکنش به جنایات امروز رژیم صهیونیستی در لبنان که صدها شهید و زخمی برجا گذاشته است، نوشت: شرایط آتش‌بس میان ایران و ایالات متحده روشن و صریح است؛ آمریکا باید انتخاب کند، یا آتش‌بس، یا تداوم جنگ از طریق اسرائیل؛ جمع میان این دو ممکن نیست.

به گزارش خبرآنلاین، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با بیان اینکه «جهان در حال مشاهده کشتارها در لبنان است»، تصریح کرد: اکنون توپ در زمین آمریکا قرار دارد و افکار عمومی جهانی نظاره‌گر آن است که آیا این کشور به تعهدات خود عمل خواهد کرد یا نه.

وزیر خارجه کشورمان در مطلب خود پست «شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان به عنوان میانجی توافق را الصاق کرده که او تاکید داشته لبنان نیز شامل آتش‌بس است. 

۳۱۰۳۱۰

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.