مهربانی سمنانی‌ها در بحران جنگ؛ اسکان ۸۰۰ جنگ‌زده در هتل‌های استان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 20:58
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از ساماندهی و اسکان ۸۰۰ نفر از افراد متأثر از شرایط جنگی در هتل‌های شهر سمنان و با مشارکت خیران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درخشان شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل هلال احمر استان سمنان با اشاره به اینکه از زمان شروع شرایط جنگی پویش ملی ایران ما آغاز شد، ابراز داشت: این پویش حرکتی فرصتی برای مشارکت داوطلبان و خیران در مهربانی و پذیرش مسئولیت اجتماعی است.

وی از مشارکت مردم در این پوش تقدیر کرد و ادامه داد: از زمان آغاز این پوش لغایت روز پانزدهم فروردین یک هزار و ۵۲۰ نفر داوطلب در فرآیندهای اجرای طرح مشارکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از فعالیت ۱۲ ایستگاه در این خصوص خبر داد و اظهار کرد: این ایستگاه ها برای جمع آوری کمک ها در شهرهای استان مستقر شده بودند.

درخشان با اشاره به آموزش بالغ بر یک هزار نفر در راستای تقویت شبکه داوطلبی تصریح کرد: ۱۵۰ نفر داوطلب جدید جذب و ساماندهی شدند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون ۸۰۰ نفر در هتل‌های شهر سمنان اسکان داده شدند، افزود: با مشارکت یکی از خیران این اقدام انجام گرفت تا فرصتی برای حمایت از افراد متأثر از شرایط جنگی ایجاد شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.