
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی اکبربختیاری رئیس دفتر ریاست دیوان عالی کشور در پیامی از خدمات همکاران دیوان عالی کشور در مدت جنگ تحمیلی و حضور آگاهانه ملت شریف ایران در میادین و نیروهای مسلح قهرمان در میدان قدردانی کرد.
فرمانده پایگاه بسیج امام علی دیوان عالی و دادستانی کل کشور طی پیامی از حضور آگاهانه ملت شریف ایران در خیابان و نیروهای مسلح قهرمان در میدان و همچنین از خدمات همکاران دیوان عالی کشور در طی مدت جنگ تحمیلی تقدیر و تشکر نمود.
متن پیام به شرح ذیل است.
بسم الله الرحمن الرحیم
همکاران گرامی
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
امام و قائد شهیدمان در تبیین این فرمایش امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب (ع) که میفرماید: «وَاللهِ لا أَکونُ کَالضُّبُعِ تَنامُ عَلَى طُولِ اللَّدَمِ»؛ فرمودند: معنای این کلام شریف آن است که: «من آدمی نیستم که با لالایی دشمن، خوابم ببرد.» بسیاری از مردم با دیدن لبخند دشمن، خاطرشان جمع میشود که گویی دیگر خطری نیست؛ اگر دشمن لالایی بخواند، آنان به خواب میروند. امیرالمؤمنین (ع) میفرماید: «وَمَن نامَ لَمْ یُنَمْ عَنْهُ»؛ اگر تو به خواب رفتی، معلوم نیست دشمن نیز خوابش برده باشد؛ او بیدار است. نوازش دشمن و لالایی او هرگز سبب نمیشود که من غفلت ورزم؛ یعنی هوشیاری در برابر دشمن باید در اوج باشد.
اینجانب به نوبه خود، درود میفرستم به روح بلند خمینی کبیر، خامنهای شهید و ارواح مطهر شهدای والامقام و به ملت قهرمان ایران ادای احترام میکنم و دست و بازوی رزمندگان اسلام را در همه جبهههای مقاومت میبوسم و از زحمات و خدمات همکاران عزیزم در قوهٔ قضائیه و به ویژه دیوان عالی کشور صمیمانه قدردانی مینمایم و بر اجرای اوامر مولی و مقتدای خویش، رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید میکنم که: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این کشور هیچ آسیبی نرسد.
علی اکبر بختیاری
رئیس دفتر ریاست دیوان عالی کشور
فرمانده پایگاه بسیج امام علی دیوان عالی و دادستانی کل کشور