ایران پاسخ نقض آتش‌بس دشمن را داده است

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 19:11
فرماندهان نیروی هوافضا و نیروی دریایی سپاه پاسداران اعلام کردند نقض آتش‌بس از سوی دشمن را پاسخ داده‌اند.

ایران پاسخ نقض آتش‌بس دشمن را داده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حساب‌های کاربری فرماندهان هوافضا و نیروی دریایی سپاه پاسداران در فضای مجازی به بیانیه شورای عالی امنیت ملی درباره پذیرش شرط‌های ۱۰گانه ایران اشاره کردند و نوشتند: «همین امروز هم تجربه کردند و دیدند که دست‌های ما روی ماشه است.»

در این پیام مجازی تأکید شده «به محض آنکه کوچکترین خطایی از دشمن سر بزند با قدرت کامل به آن پاسخ داده خواهد شد.»

ایران پاسخ نقض آتش‌بس دشمن را داده است

ایران پاسخ نقض آتش‌بس دشمن را داده است

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.