بازیکنان استقلال احضار شدند

خبرورزشی چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 18:31
بازیکنان ایرانی استقلال پیام آماده باش جهت حضور در تهران و استارت دوباره تمرینات را دریافت کرده‌اند.  

بامداد چهارشنبه خبر آتش بس دو هفته‌ای رسانه‌ای شد و از صبح همین روز دوباره بحث ادامه رقابت‌های لیگ برتر به صورت جدی مطرح شده است. مسابقاتی که شاید به صورت متمرکز درون یک استان برگزار شود.  

در همین رابطه باشگاه استقلال به بازیکنان ایرانی خود پیغام آماده باش داده و به آنها تاکید کرده است اگر خارج از تهران هستند، مهیای بازگشت به پایتخت شوند چون تمرینات از جمعه بیست و یکم فروردین زیر نظر سهراب بختیاری زاده آغاز شود. ظاهرا اقدامات سخت‌افزاری برای مهیا شدن کمپ حجازی نیز شدت گرفته تا استقلالی‌ها مشکلی از بابت زمین تمرین نداشته باشند.  

بیشتر بخوانید: نرفتن به آمریکا بدتر از رفتن است/ در غیرممکن ادامه لیگ؛ بپذیریم استقلال قهرمان شرایط جنگی است

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.