
به گزارش خبرگزاری صداوسیما محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با هدف مقابله با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری سوخت قاچاق و فاقد مجوز در یکی از معادن شهرستان قزوین، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی با همراهی عوامل شرکت نفت به معدن مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع و فاقد هر گونه مجوز مثبته از شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردهاند، تصریح کرد: دراین خصوص یک نفر با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.