نخستوزیر پاکستان در پی دریافت گزارشهایی از نقض آتشبس، نسبت به به مخاطره افتادن روند صلح هشدار داد. شهباز شریف با ابراز نگرانی از تحولات اخیر، از تمامی طرفهای درگیر خواست تا برای حفظ ثبات، به توافق دو هفتهای پایبند بمانند.
نخست وزیر پاکستان به نقض آشکار آتش بس توسط رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
به گزارش تسنیم، نخستوزیر پاکستان با اشاره به گزارشهایی درباره نقض آتشبس در مناطق درگیری، از همه طرفها خواست به توافق آتشبس پایبند بمانند.
شهباز شریف اعلام کرد گزارشهایی از نقض آتشبس در چندین نقطه از مناطق درگیری دریافت شده است.
او هشدار داد این اقدامات به روح روند صلح آسیب میزند.
نخستوزیر پاکستان از همه طرفها خواست با خویشتنداری، به آتشبس دو هفتهای توافقشده پایبند بمانند.
لازم بذکر است که رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در اقدامی که نقض صریح آتشبس به شمار میرود، اقدام به انجام حملات وحشیانه خود به لبنان کرده که تاکنون صدها شهروند بیگناه لبنانی شهید و زخمی شده اند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.