انفجار در مشهد به علت نشت گاز شهری/۵۰ ساختمان آسیب دید

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 18:01
مشهد- سخنگوی عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: نشت گاز شهری در یک ساختمان مسکونی منجر به حادثه انفجار و وارد کردن آسیب به بیش از ۵۰ ساختمان مجاور شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشپاد دوم حسن نجمی اظهار کرد: ظهر چهارشنبه حادثه انفجار در ساختمان سه طبقه در بلوار توس اعلام و آتش‌نشانان به محل اعزام شدند.

سخنگوی عملیات آتش‌نشانی مشهد بیان کرد: کانون انفجار طبقه مثبت یک این ساختمان بود که در پی آن چهار واحد مسکونی آسیب جدی دید و افزون بر ۵۰ ساختمان اطراف نیز دچار آسیب و شکستگی شیشه شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه سه نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

نجمی گفت: حریق مهار و عملیات ایمن سازی محل انجام شد و علت اصلی انفجار نیز در دست بررسی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.