نحوه فعالیت بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی از ۲۲ فروردین

خبرآنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 17:59
کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در زمینه نحوه فعالیت اعضای این کانون از تاریخ ۲۲ فروردین ماه اطلاعیه‌ای صادر کرد .

به گزارش خبرآنلاین،کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در زمینه نحوه فعالیت اعضای این کانون از تاریخ ۲۲ فروردین ماه اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

مفاد ابلاغیه چهارم فروردین این کانون براساس دستور بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده و لذا این کانون ترجیح می‌دهد هرگونه تغییر در مفاد آن براساس ابلاغیه مزبور و حسب تصمیم مدیریت هر بانک در چارچوب اطلاعیه کانون و اختیارات قانونی آنان به عمل آید.

از این رو اعضا می‌توانند ارائه خدمات بانکی خود را به شرط ادامه آمادگی‌های لازم تا برطرف شدن کامل بحران جاری تا ۱۰۰ درصد امکانات خود فعال کنند.

مشتریان بانک‌ها می‌توانند جهت اطلاع از فعالیت شعب، به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی‌ بانک‌ها مراجعه کنند.

۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.